snow

Monday 12 November 2012

sdiyh... nape la die x penah faham aku :(

assalamualaikum sume...
aku nak post smthing about him...
hmmm...
kenape die da len yer??
sgt pelik....
salu mlm die akan kol..
sbab pagi2 die keje...
so before die tdo...
die akan call aku... smpai die rase ngantuk...
but start kelmarin.. (11.11.2012)
die x kol...
so aku amik keputusan nak kol die....
bile aku kol...
masuk voicemail pulak...
kalo satu jer x pe...
nie due2 sim die voicemail...
dulu die wat cm uh...
aku mara n tgor die...
yer la....
suke sgt off2...
kang kalo emergency cm ne...
da byk kali aku ckp...
jwb die...
ye2..sowi2... x buat lagi...
but ape cter nie...
kenape die suke buat lagi bende yg ditego...
kalo aku buat salah ulang kali tau pulak die nak mara aku...
aku mule risau sbab die x penah off due2 skali...
if batery kong pon time nak overnight at tempat keje..
time da nak abis uh ....
die akan text aku...
sowi mlm nie x dpt gayut sbab batery nak abis...
so aku bole la terima....
sbab die da inform awal2...
kalo da kong trus pon die akan text or call gune fon kawn...
and nak kate x de kedit...
die bru topup...
digi buddys kan byk free...
so mustahil da bis...
lain la kalo die gune tuk org len...
so pkran aku mule la negatif sume..
aku bgtau kazen aku.....
die kate aku tkut die off due2 sbab nak on no fon lain...
aku pon terpk bende yg same sbenarnye...
aku lepas uh mule la x sedap aty...
then aku ckp ngan member bek aku...
AIMAN...

die ckp koe da try kol die ker belum...
aku pon ckp da la...
but off due2...
then malm tu memg la x sedap aty kan...
but aku bole tahan lagi...
ah, lupe lak mlm tu aku gayut la ngan kazen aku....
sbab bohsan...
aku ckp la mcm2 yg terlintas at kepale aku...
die kate just relax...
bincang lek lok...
aku ckp die x ley inform dulu ker....
kalo nak overnight ker, penat ker, x de kdit ker.. (but nie mustahil), or batery kong...
kalo skali due x per...
nie cm da salu da...
bak kate kwn aku AIMAN..
bru2 nie memg die da asik off fon kenape...
aku da ckp ary tu kat die...
koe kalo da ade len aku x kisah...
just bgtau...
aku hanye nk kejujuran, kebenaran jer...
setia pon penting but if ade len nak wat cm ner..
sekurg2nye... jgn berbohong...

so aku pk tgk la esok cm ne...
then pagi after aku bgn aku try kol...
then msuk voicemail lagi....
aku mule la nak menyirap...
lagi2 aku tgk text yg aku anta..
masih x delivered....

so petang tu aku tgk text die baru delivered...
both sim card...
then nampk x mustahil kalo batery kong....
so lepas tu x rety2 nak kol blik...
haish die memg menguji kesabaran aku...
time uh kesabaran aku da terlebih had...
so mlm tu,...
semalam la kn..
aku try kol no maxis die...
masuk voicemail balik...
then aku try kol digi...
no answer....
bengang beb!
then aku pon try text kawan rumah die...
tye die tgh wat per...
kot gayut ker...
kn..
but kawan die kol..
aku trus tutup...
sbab first aku pk die kol...
sbab mlm smalam aku memg da x tahan dgn perangai die...
aku nangis..
x dpt kawal perasaan...
memg lebat gle ujan aku mlm td...
dicampur dgn ribut, tsunami..sume la...
then aku terpk yg mungkin td kwn die yg kol nak bgtau die tgh wat per
so aku anta msj..
sowi td kol nape yer...
then die kol blik..
so aku tye la nie sape...
tetibe die kate hello, aida nie ___ la..
trus aku letak..
aku x tau la nape mlm td...
aku skit aty sgt ble dgr suare die....
rase mara.. and x dpt kawal perasaan...
geram gle beb!
aku x tau la nape die buat hal lak...
time dulu aku x suke die die mara...
ckp aku suke die pon sbab die pakse...
so skunk ble aku da suke secare rela...
koe buat aku cm nie lak...
dan yg paling penting yg buat aku skit aty ialah..
kenape asik aku jer yg kene jage and faham perasaan die...
ade x die faham and jage perasaan aku???
then aku salu memenangkn ape yg die ckp...
cm aku lak yg jd lelaki...
asik kene mengalah...
sbab aku just pk x nak gaduh2...
and until now...
13.11.2012
die x kol...text...lgsg...
aku pon x tau la memg nie kesudahan die agaknye...
aku just nak die faham jer ape aku rase...
faham aku....
itu jer...
susah ker???
hm..... ok la...
aku sbenarnye masih sedih lagi nie...
x tau nak ckp per...
sape2 bole x bg comment ...
advice ker...
pape la....
sape x sdyh kalo org wat cm tu at kite kn...
hm....
                                                                             k la..
aku x nak ujan skali lagi...
cukup la smlm...
kang x pasl2...
banjir pulak kajang nie...
k thanz sape yg bace...
n faham ape yg aku cube smpaikn...
bye.. :'(

4 comments:

  1. try tanya dia kenapa dia buat macam tu and suruh dia explain betul2. sebenarnya benda nie lagi senang di bincang kalau face to face lah. for me kalau bincang depan2 senang sebab agak2 kalau tak puas hati boleh jer tampar terus. hehe. kalau kat phone nie macam tak berapa best sangat, dia bukan boleh nampak pun kita nangis. kalau face to face nie biar dia nampak macam mana sakitnya hati kita and biar dia tengok kita menangis. confirm dia akan berasa bersalah giler !itu pandangan kak bella utk eyda lah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tp kan kak bella... cm ne nak tye sedangkn fon pon x on..... sampai skunk pon my text belom delivered! menyakitkan aty gle! nak face to face susah ckit sbab jauh kan... so x nampk ape yg die tgh buad.. tu la kalo die ade depan aida , da lame aida lempang muke die uh.... then ble aida kol kwn die.. time tu la die x de... susah nak ckp... tp die ade gak la bgtau ri uh keje die nak kene abiskn bulan NOV nie... but nak overnght x tau ble... tp x kn x ley inform walaupon satu text msj... x de la aida tgu text or kol die cm org gle... then mustahil la overnght ary2 at tempat keje... masuk ri nie da 5 ary... gle..! cm ner yek?

      Delete
  2. okay, sebenarnya kawan dia tu pun sekongkong dengan dia sekali. i know because i ask my bf pendapat dia. sebab dia pun laki kan so dia tahu lah. selalunya laki dia akan tolong kawan dia sorok rahsia jugak, dia takkan bagi tahu rahsia kwn dia tu kat gf dia.
    Kalau kak bella lah kan, kak bella akan terjah tempat dorang tu jer terus and suruh dia explain time tu jugak. tapi hati tu kena berani lah. but in your situation mcm susah sikit lah. for me better eyda cari org lain jer sbb my bf ckp laki kalau perangainya dah macam tu, maksudnya ada perempuan lain. overnight and tak dapat contact langsung tu cuma alasan dia jer nak mengelak dari eyda. tak pe lah, eyda tunggu untuk 2,3 hari lagi kalau dia still tak bagi respon jugak, u just leave that useless scumbag !!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hm.... tu la kalo aida dekat melaka n ade kete.. da lame da aida g spot check... but nak g jauh la pulak at tgh laut tu... haish payah ckit... but ikutkan aty... kalo aida jumpe die... aida amik fon die, sim die.. and dgn die2 skali.. aida cmpak at tgh laut... biar die dimakan jerung... haish skit aty la pulak kn... die sndiri ckp nak kejujuran , x nk tpu2,.. but ape cer skunk... ckp x serupe bikin...ary nie da masuk 7 ary da.... tkut t after aida da lupe sume pasl die.. bru die dtg blik.... susah t... but if die mule kol aida blik or on die punye fon la... nak dgr dulu explaination die ker.. men sound jer..?

      Delete