snow

Thursday 15 November 2012

genap 5 ary da... single or.....

assalamualaikum sume...:)
hmm... aku nak bagitau nie...
masuk ari nie da genap 5 ary ..
aku x berhubg lgsg dgn die...
aku??
memg salu 'hubung' nan die...
just die jer x 'angkat' kan...!
hm..
aku x tau la ape motif sebenar die wat cm uh...
aku smlm try kol kwn die...
kwn die angkat then bile aku nak ckp nan die...
time tu la die x de ...
berade jauh dr kwn die tu la katekn...
hari sebelumnye tu...
aku ade text kwn die..
tye .. korg overnght ker..?
then aku suruh kwn die smpaikn tima kasih sgt at die..
wat aku cm nie..
kwn die ckp jap g die akn smpaikn..
then die jwb overnght...
but aku tye lagi...
korg overnght everyday ker...
die x jwb lak tu..
hmmm...
kwn die just ckp die x bw fon g keje tkut masuk laut...
but yg aku pelik...
kenape text 3 ary yg lepas bole delivered?
sedangkn die x bw fon...
kalo nk ckp die blik skejap...
x kn die x ley text aku walaupon satu msj..
aku x kisah..
asal koe gtau asal koe jd cm nie..
tp memg x de lgsg text aku...
trus off blik ade la...!
cm nie la aku pk kalo koe memg nak uji aku la kn...
tima kasih la sgt..
sbab memg tgh teruji sgt...
kesabaran aku nie...
and kesabaran aku nie ade had jugak...
but now kesabaran aku da terlebih2 had die...
da x ley tampung da...
so cm nie la...
cre koe wat aku memg cm suruh aku tglkn koe...
tp nanty jgn koe menyesal ok...
satu ary t, ko akn menangis utk aku sprty aku menangis utk ko..
satu ary t, ko akan merindui aku sprty aku merindui koe..
satu ary t, ko akn memerlukan aku sprty aku memerlukan ko...
satu ary t, ko akn mencintai aku.. TP aku x mungkin mencintai ko lagi!

lagipon aku kalo single blik on jer..
sbab da terbiase sejak koe wat kat aku cm nie...
hm...
so aku da ade ckit rase single skunk..
walaupon tgh pening pk status aku skunk...
IF betul la koe da ade lain..
asl x ckp trus terang jer...
x de la sakit aty sape2....
so x de sape2 taruh harapan..
senang kn....
kalo koe x rety nak terus terang..
sbab pk jge aty pompuan..
koe x pk lak kalo pompuan tu sndiri nampk koe kuar nan pompuan len..
die x skit aty..?
aku rase lagi byk skit aty kalo nampk dpn2...
sbab koe da bohong die...
kan...
pk sikit la wei...! 
k la lagipon aku x tau kenape koe wat aku cm nie..
so aku x ley ckp pape....
kang kate fitnah pulak...
so aku just tgu jwpn dr mulut koe...
sme ade ..
memg koe bz nan keje or anything else...
but if jwpn yg koe bg aku tu...
jwpn TIPU koe..
walaupon aku x tau...
pandai2 koe la...
dosa koe bukan aku....
lagipon koe da besa kan...
da bole pk sndiri.. 
sowi la kalo entry nie byk gle aku tujukan pade yg berkenaan..
sbab geram sgt so... terlepas la pulak kn..
maaf la kalo korg bce mcm bazir mase korg..
sbab nie luahan haty aku kn...
so bg org lain...
it so bored kn?
hehe...
maaf skali lagi k bye.. :)
senyum salu..



No comments:

Post a Comment