snow

Friday 10 May 2013

selamat hary ibu... muah...:*

 hye semua....
dgr cter hary ibu bakal menjelang btul ker??
haha ape la aku nie
hary ibu pon x tau...
anak ape la aku nie kan.. haha...
btw sebenarnye aku mmg x tau hary ibu hary ape senannye???
ade yg ckp ary nie...
ade yg ckp sabtu or ahad...
papeun aku x kisah...
aku just nak wish 
'SELAMAT ARY IBU KEPADE SEMUA IBU DIDUNIE NIE'
date die aku x kisah un senanye..huhu
pape un sebelum aku ckp pape 
meh aku introduce my beloved mummy....
i love u so mush la ibu... :)

 sibuk sgt melayan fon tu -_-

 after penat berjalan di Cameron Highland

 aq nak posing die pon nak posing :P

 jalan2..

 sedang poyo membace surat khabar..haha

 after keletihan berjalan

 bile syok sendiri dtg..

dgn anak 'ksygan die' :P

haha...pape un tq ye ibu...
oh lupe nak gtau my mummys name is
NORA BT SAPPAR
ha.. nk smbg cter..
sbab telah melahirkn sye di dunie ini...
soe for hary ibu kali nie...
aida bg ibu bad news about my result yg truk.. :'(
but i very thankful for ALLAH
coz give my ibu to me...
coz walau seteruk mane pon aku...
die still bg aku sokongan....
walaupon kdg2 ayat die pedas wooo...
tp die still bgun kan aq di 'mainan' dunia nie...
aq salu mengadu at mak aku sume bende yg berlaku n sakitkn aty aq...
termasuk perangai ayah aku yg kdg2 aku x puas aty...
haha (bole pulak x puas aty at bpk sendiri )
tp mak aku sentiase dgr rintihan anaknye....
walau mcm mane skali un....
hanye mak aku je tau perangai bapak aku...hehe
bak kate org muke aku memg sebijik ikut mak aku...
tp ble aku ckp at mak aku... die kate eh tolg skit...
ibu lagi lawa ok..
lawa tu dtg dr ibu ... perasan kn...
haha
org kate mane x tumpahnye kuah kalo x ke nasi ...
tp ade je tumpah kat roti canai...
menipu je...
haha... soe gurau2...
tp ble perangai yg truk x nak ngaku dtg dr die...
org kate perangai ank ikut perangai mak ayah dulu2 kn...
haha....
whatever la...
tp aq syg sgt mak aku...
walaupon aq x penah ungkap dkat die...
aq nie ego tggi skit...
rindu ke ape ke memg pendam je...
walaupon aku nie degil la keras kepale la...
die still than perangai aq...
ye la anak die gak kn...huhu...
aq nie anak paling byk wat masalah at keluarge...
haha...
btw minx maaf la if aida byk susahkn ibu slame nie... n lepas nie haha
n mohon diampunkn dose ye... yg dulu.. skunk.. n selamenye...
maafkn anak ibu yg haty kering bak katenye.. :P
ai...macm ary raye la pulak...
puase pon x lagi..haha...
smpi sini je ucapan ksih n syg aku pade my beloved mummy....
ok... tq syg ibu sgt2....
shut... jgn bg tau mak i ok..
malu la i t...
kang x pasl2 kene bahan ngan kakak i...
haha...
biar die tau bende nie dgn sendirinye :)
ok luv u ollz 2...muah3... 
tq coz reading my entry ok...
hope follow la i 
nak jugak follow org yg bce entry i nie...
(ade ke org bce blog aku nie...krik2...entah2 aq yg syok sndiri)
pape la... if ade la...
i pon nak follow korg.. n usha blog korg... 
tp x rety la nk 'berbaik' dgn blog nie...
still x fhm...
ok..tq syg korg... senyum salu ok...
senyum kn satu sedekah...ok?? gud...
pandai ank mak..bye...
peace yo!

No comments:

Post a Comment