snow

Monday 13 May 2013

Sifat M Makin Membesar...?

hye sume...
da bgun... 
mesty belom kn....
kalo da un mesty x mandy lagi...
e... bau...  g men jauh2...haha...
btw aku pon bru bgun .... tp da mandy ok...
makan je belom...
malas nk gerak la... huhu 
ckap pasl malas nie ha....
ary nie aku nak cter sikit pasal diri aku nie ,,
sifat M aku makin byk seh...
kalo M tu manis x pe :P
ni M tu MALAS...!!
da la aku nie memg pemalas sikit....
(sikit ke??? haha)
nie mkin betambah lak time cuti sem nie....
asik nk tdo je tau
mak aku ckp 'koe nie asik tdo je...kang bende ikut tau la!'
aku tertye2 ape maksud mak aku...
last2 die bgtau org yg asik suke tdo nie...
'bnde2 halus nie suke ikut... da la belah ibu ade... ntah2 die ikut ko..'
ape lagi terperanjat la aku trus bgun....
aku pk mak aku sje nak tkutkn...
upenye memg betul,...
start tu aku x byk sgt r tido...
tido pon berpade2...
tp sikap malas aku bukan satu je...
malas nak kemas uma la...
malas nk masak...
n mcm2 lagi la...
senang cter memg berat buntut nak buat sume bende..!
makin lame makin besar..
aku tkut t da masuk balik U ha... bru tau..
jgn smpai basuh baju pon malas suda la kn..
tp yg pelikny kn...
knape at U aku masih bole handle sikap malas nie...
kat uma x ley ??? 
mungkin at uma sume da tersedia...
makan,pakai, sume la...ala2 anak raje gtu :P 
at U sume kne handle sendiri
makan pon sendiri.. if malas, lapar la kn cter die..
sendiri tggung r...
haha
ok pape la tp memg kne buang cpat2 M nie..
kalo x makin membesar la die...
payah nk handle t...
ok smpai cnie je...
da... assalamualaikum...
peace yo!!!! senyum salu ok
:)

No comments:

Post a Comment